سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توصیف

نظر

لیفت صورت در کلینیک زیبایی ایران بیوتی

لیفت صورت در کلینیک زیبایی ایران بیوتی

لیفت صورت در کلینیک زیبایی ایران بیوتی

کلینیک زیبایی

لیفت صورت در کلینیک زیبایی ایران بیوتی لیفتینگ صورت باعث جوانتر دیده شدن صورت میشود.ماندگاری نتایج حدود 10 سال است. دوران نقاهت تقریباً یک هفته میباشد. درد بسیار کمی دارد.

روش های دیگری بعد از جراحی لیفتینگ بکار گرفته میشوند تا نتایج بهتری حاصل شود.

جراحی لیفتینگ صورت چیست؟

لیفتینگ صورت روشی است که پوست اضافه صورت را از بین میبرد تا ظاهری جوان تر به آن دهد. پوست و عضلات صورت با افزایش سن خاصیت کشسانی خود را از دست میدهند. روش های دیگر برای نتایج بهتر شامل لیفتینگ گردن، جراحی زیبایی پلک،لیپوساکشن، تزریق ژل، لیفتینگ پیشانی و ابرو، پیلینگ شیمیایی یا لیزری میباشند.

جراحی لیفتینگ صورت چگونه انجام میشود؟

یک روش سنتی برای انجام لیفتینگ از طریق برشی در قسمت خط رویش مو در جلو گوش میباشد. برش از یک طرف تا نزدیک به پایین گوش و طرف دیگر به خط رویش مو پشت گوش کشیده میشود.سپس از این طریق عضلات، کشیده و پوست اضافی برداشته میشود. پس از پایان جراحی زخم را بخیه و بانداژ میکنند. روشهایی هم وجود دارند که این لیفتینگ را بر بافتهای عمیق تر اعمال میکنند ولی نتایج مشابه هستند.

عوارض جانبی

عوارض جانبی جراحی لیفتینگ صورت عبارتند از:

کبودی، خونریزی

عفونت

اختلال عملکرد نورولوژیکال ( از دست دادن حس یا عملکرد عضلات) که موقت است

جای زخم

ریزش مو در اطراف زخم

عدم تقارن در دو طرف

نکروز پوست

خلاصه

جراحی زیبایی لیفتینگ صورت در بین بیماران بسیار رضایت بخش است و بصورت سرپایی در مطب پزشک با تجهیزات کافی یا در مرکز جراحی انجام میشود. درد و ناراحتی کمی دارد و پس از 3 تا 5 روز دیگر نیازی به پانسمان نیست. شما میتوانید بعد از 5 روز به فعالیت های اجتماعی خود بپردازید و برای پوشاندن کبودی و جای زخم از لوازم آرایشی استفاده کنید.

گردآوری: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net